8.2.13

Do It Yourself | Enveloppen maken

Hallo!

Alweer (!) een poos geleden dat ik een blog heb geschreven. Ik heb het momenteel erg druk met het schrijven van tussenevaluaties en andere verslagen voor mijn studie en stage. Snailmail staat dus nog steeds op een laag pitje, hoe jammer ik dat ook vind!

Vorige week heb ik een 'ik-vergeet-je-niet-snailmail' verstuurd naar Marjolein. De envelop heb ik zelf gemaakt, ik vind 'm zelf heel leuk [erg he?! ;-) ]



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Do It Yourself   Enveloppen maken

- Zoek mooie pagina's op in tijdschriften en scheur of knip deze uit
- Vouw een bestaande envelop open
- Trek de omtrek van de envelop over op het papier
- Knip dit vervolgens uit
- Vouw de randen
- Lijm de onderste 'flappen' en TADAAAA.... Je hebt je eigen envelop gemaakt! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vanmiddag heb ik waarschijnlijk tijd om binnengekomen snailmails te beantwoorden. I'll keep you posted!

Fijne dag!

Liefs,
Edmée

2 opmerkingen: