14.2.13

Shoplog | Postpapierenzo

Waarschuwing: deze post bevat hebbedingen! ;-)

Vorige week vrijdag bestelde ik een aantal leuke artikelen bij postpapierenzo. Zaterdag was het pakket er al, goede service! Ik wil jullie graag laten zien wat ik bestelde:

Alleen de verpakking is al een feestje! Ik had het pakket laten bezorgen bij mijn ouders, omdat ik zelf moest werken zaterdag. Mijn moeder werd helemaal vrolijk van dit pakket, ondanks het feit dat de pakketbezorger al om 8.15u op de stoep stond! 
[Excuus voor de wazige foto]



Al een hele poos wilde ik graag letter- en cijferstempels. Dit doosje vind ik té schattig, ik ben er onwijs blij mee. Ik ben ervan overtuigd dat ik deze nog veel ga gebruiken! 
[Ik zie de stempels niet meer in de webshop staan, mochten ze weer op voorraad zijn dan zal ik de link toevoegen]

Dit leuke stationary setje kon ik niet weerstaan! Inhoud: stempels, label en touw, 10 airmail envelopjes en 20 vintage kaartjes. Dit alles komt in een mooi kartonnen doosje #aanrader


Zijn ze niet prachtig!

Tot slot kocht ik dit prachtige postpapier en rolletje maskingtape 'Paris'

Jullie zullen vast begrijpen dat ik ontzettend blij werd van dit pakket! In de toekomst zal ik zeker meer artikelen bestellen bij postpapierenzo, er staan zulke leuke dingen in de shop! Mocht je nog op zoek zijn naar leuke (snailmail) spullen, kijk dan zeker eens in deze webshop!

Liefs,
Edmée

1 opmerking:

  1. Wauw van die doos wordt je al vrolijk, zo leuk wat je allemaal bestelde.

    BeantwoordenVerwijderen