25.1.13

Mijn snailmail stash

Door een flinke blaasontsteking en drukte op stage/school [tussenevaluaties] heb ik de afgelopen drie weken het snailmailen even op een laag pitje gezet. Op de achtergrond blijf ik het forum [www.snail-mail.nl] wel volgen en ook heb ik vorige week twee snailmails verstuurd. Mijn brievenbus werd de afgelopen weken meerdere malen verblijdt met een postcrossingkaartje en tweemaal viel er een dikke snailmail envelop in de bus.

Vandaag wil ik jullie graag mijn 'stash' laten zien!
*tromgeroffel* TADAAAAA......

Ik ben bezig een knutselkamer te realiseren, tot die tijd staan al mijn snailmail spullen op (en in) deze grote ladekast. De gevlochten mandjes kocht ik bij de Action (groot [wit] €1,49 en klein [roze] €1,19). Ik vind ze persoonlijk erg praktisch en het maakt alles lekker overzichtelijk, voor zover dat mogelijk is met al deze kleine tierelantijntjes :-)

In dit mandje zitten allemaal losse 'frutsels', linten, kant, bakerstwine, stickers, foamtape en leuke labels welke ik door de jaren heen verzameld heb.

In dit mandje bewaar ik mijn stempels en toebehoren (bijvoorbeeld 'schone toet doekjes' om mijn stempels mee schoon te maken na gebruik)

In dit mandje bewaar ik mijn enveloppen, 3d stickers en papier (zowel gelineerd als met design)

Maskingtape <3

In het grote vierkante blik bewaar ik maskingtapes en in het ronde blikje vintage knopen.

Vakkendoos met allemaal kleine accessoires

Overzichtje :-)

In de bovenste la bewaar ik vloeipapier, kraftpapier, nog wat vakkendozen met kleine prullaria en een grote houten kist met (inpak)papier.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn stash vinden en bovenal ben ik nieuwsgierig hoe jullie je snailmail spullen bewaren? Ik zou het leuk vinden jullie comments te lezen :-)

Fijne avond! 

9 opmerkingen:

  1. Allemaal mooie spulletjes heb je... en heel handig bewaar je alles in die mooie mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je!

    Ik bewaar het in twee ladekastjes (1 met 6 laden en 1 met 4 grote laden)

    [IMG]http://i32.photobucket.com/albums/d18/Sylvana1987/knutselspullen_zps3046bcc0.jpg[/IMG]

    In het kastje met 6 lades:
    Lade 1: Karton
    Lade 2: Materialen voor 3D-kaarten
    Lade 3: Stickers en ponsen
    Lade 4: Linten en masking tape
    Lade 5: Cadeaupapier
    Lade 6: Briefpapier, sluitstickers en postzegels

    In het andere kastje zitten schrijfwaren, verfspullen, strijkkralen en kleurpotloden en stiften.

    Dit is echt een stuk handiger dan alles in losse dozen en kratten, wat ik eerst had.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie! :)
      Ladekasten zijn inderdaad handig! Toch ben ik ook wel tevreden met hoe ik het nu heb (dus in losse mandjes), vind het er wel gezellig uitzien en alles heb ik gemakkelijk gevonden.

      Verwijderen
  3. Tjee wat netjes opgeborgen allemaal. Superleuk om te zien. Ik zou graag volger worden van je blog, maar ik kan nergens vinden waar dat kan??

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ga even uitzoeken hoe je me kunt volgen, ben daar heel eerlijk gezegd nog niet echt in thuis. Zelf voeg ik blogs altijd toe aan mijn leeslijst, maar wellicht kan dat gemakkelijker...

      Verwijderen
  4. Het ziet er netjes en handig uit! Je hebt er trouwens erg leuke spulletjes tussen zitten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, en wat heb je een geweldige blog!

    BeantwoordenVerwijderen