14.2.13

Ontvangen | Suzanne

Van de week was ik blij verrast toen ik deze prachtige envelop in mijn brievenbus vond! Ik had geen post verwacht en herkende het handschrift niet. Toen ik de envelop omdraaide om hem te openen begon me iets te dagen... Een aantal dagen terug heb ik me aangemeld voor Suzanne's mailproject en nu al (!) lag deze fantastische snailmail in mijn brievenbus. Kijk en geniet:

Zien jullie de brief die getypt is op een typmachine?! #liefde




Suzanne, onwijs bedankt voor je leuke snailmail! Ik doe mijn best 'm zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Mochten jullie het leuk vinden om ook te schrijven met Suzanne, bezoek dan eens haar weblog [www.mypaperblank.com]. Daar kun je meer informatie vinden over haar mailproject.

Liefs,
Edmée

PS: Mocht je op zoek zijn naar een snailmailmaatje, schroom niet een reactie achter te laten! Ik vind het leuk om met verschillende mensen te schrijven en wil er nog wel een aantal maatjes bij hebben :)

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Achteraf bedacht ik mij nog, heb je mijn adres wel? Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie post heb je gekregen zeg... Ben gek op post en baal steeds als er niks leuks in de brievenbus ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel herkenbaar! Ik geniet er zo van als er post is, of dat nou een snailmail of een kaartje is maakt helemaal niets uit!

      Verwijderen
  3. Oh.. wat mooi! En een brief met de typemachine.. <3 Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen